Gå till innehåll
Gustavsbergs Ryttarsällskap
En bild

Hyrskåp

Vill du ha ett skåp att lämna dina ridkläder i så finns det stallskåp att hyra. För närvarande är det kö till skåpen.

Gustavsbergs Ryttarsällskap, GURS, upplåter skåp åt medlemmar.

Hyra:

• Stort skåp 102 kr/termin
  • Litet skåp 51 kr /termin

Hyran betalas via Swish till Gustavsbergs RS, 123 613 5172, som referens ange skåpsnumret. Har du inte tillgång till Swish går det givetvis bra att betala in till föreningens bankgiro 5896-9908.

För information om medlemskap och ansökan gå in på: https://www.gustavsbergsrs.se/Medlemsskap/ Länk till annan webbplats.

Önskar du hyra skåp, säga upp eller byta till ett större/mindre skåp, eller av annan anledning komma i kontakt med skåprumsadministrationen, mejla till: skaprummet@gustavsbergsrs.se

HYRSKÅPSREGLER

De som inte betalat skåpshyran per 1 september för höstterminen och 20 januari för vårterminen anses ha sagt upp sitt skåp och låset kommer att klippas upp. Innehållet förvaras därefter i 3 månader. Ingen får ta ett skåp eller flytta till ett nytt skåp utan att fått OK från skåprumsadministrationen. Om det sker, kommer låset att klippas upp.

Alla som har skåp i skåprummet ansvarar gemensamt för att det är ordning och reda. Ta rätt på skräp efter dig och håll rätt på dina saker! Allt som är löst eller ligger ovanpå skåpen läggs i upphittat-lådan som finns i ”omklädningsrummet” under trappan. Saker kommer att förvaras i 3 månader. Om ingen gör anspråk på sakerna slängs de efter 3 månader.

Publicerad: 2022-12-22

Senast uppdaterad: 2022-12-22